Thursday, September 25, 2008

sesal

ya Allah...
aku rasa terlalu terhukum dengan masa silam.
aku takde cara lagi untuk melupakan segalanya.
aku sedar aku bersalah.
aku terlalu muda dan tak matang ketika itu.
stooopid..

kalau lah aku mampu pusingkan waktu
akan aku katakan pada dia.. maafkan aku
mungkin lebih baik kita tak pernah bertemu
hanya jika aku akan melukakan hati mu

saat ini aku terlalu ingin merenung wajahnya
melihat ke dalam mata nya
dan menyatakan aku kesal dengan kebodohan ku
maafkan aku teman
dan tolong lah katakan bahwa kau telah pernah memaafkan aku yg tolol ini

keluhan demi keluhan hadir dalam diri ku
tiap kali aku terkenang kan kamu
oh Tuhan...
tolonglah Kau temukan aku dengan dia
di suatu waktu yang paling baik
untuk aku memohon kemaafan dr nya
aku berjanji Tuhan..
tiada suatu harap pon akan aku sandarkan padanya
aku cuma mahu melihat dia
tertawa dalam bahagia
walau apa pilihan hidupnya

hati : walau masih ada rasa menjadi rahsia

No comments: