Wednesday, November 26, 2008

sedeh benar

YUZUYU

"
Aku rindu dia.

Sangat.

Tapi adalah satu perkara yang tidak mungkin terjadi untuk menjadi seperti semalam.
Hari ini dan esok adalah dua hari yang berbeza.
Kadang, kita terlalu memikirkan hari semalam sampai kita lupa kita kena meneruskan hari ini untuk menjadikan hari esok yang lebih bermakna.
Tapi masih hari esok jadi ingatan.

Aku sayang dia.
Sebab hanya dia faham apa yang aku faham.
Hanya dia rasa apa yang aku rasa.
Dan hanya dia kawan yang lalui apa yang aku lalui.
Tak mungkin aku jumpa kawan seperti dia
Cuma rasa kecewa dengan sikap dan keputusan dia membuatkan aku pergi dari dia.
Aku yang terlalu pentingkan diri atau dia yang taksub mengejar angan angan?

Aku hancurkan hati dan dia remukkan jiwa.
Tapi kami masih memegang satu ikatan yang tidak putus cuma masih samar.
Harap hari ini dapat menjadikan sesuatu yang lebih bermakna untuk kami pada esok hari.

To Someone,
Wish u all the best. Sorry for not being a good friend.
Aku masih ingat pada Yuzuyu dan aku harap kita tidak memilih untuk menjadi seperti Yuzuyu.

Take care
"


Aku baca ini dari blog dia..siapa?..seorg kawan lama.
Dari cni aku tau satu bahagian hati dia membenci aku...dan satu bahagian lagi merindu aku.
Tp aku kecewa bila seorg yang pernah bernama seorang kawan menjadi terlalu menghukum.
Meletakkan sepenuh judgement atas perbuatan aku..perasaan yang tak pernah dia rasa bagaimana rasanya.

zack.. (kalau lah ko mendengar..)
mgkin aku kawan yang faham apa yg ko faham..
dan rasa apa yg ko rasa..
TAPI..
ko memang faham ape yg aku paham,zeck..
tp ada rasa yg aku rasa,ko tak penah rasa..
percaya lah..

baguslah ko takkan memilih mnjadi seperti yuzuyu..

Terima kasih,kawan..

No comments: