Monday, May 11, 2009

Jalan-jalan di Nilai3

Fuuuhhh...!!

Semalam satu hari aku bershopping..opss,meneman my bakal mertua (Mother In Law) bershopping di Nilai 3.
Mcm2 yang dibeli : cadar,lagsir,hiasan pelamin,souviners,kelambu pengantin,gubahan hantaran etc.
Habis beribu-ribu...hihihihi
(sorry bakal suamiku,salah sayang sbb goda mak abg beli byk2..) =p
Tu pon ade lagi yang my MIL tu nak beli tapi tak jadi sbb mengenangkan duit dah habis..hihi

but,point of the story...
I am so happy sebab me and my MIL sangatlah kamcengnya.
walhal kami baru 1st time spent time bersama.
dah tak pandang dah my tunang tersayang...hihihi
macam2 aku cadangkan kat dia..mcm mana design pelamin,nk letak ape kasi lagi vogue..
katil kaler ape,kelambu kaler ape,lagsir kaler aper...hihihi..mcm kat umah aku jek...
sampai salegirl kat kedai tu konpius, ingtkan aku ni anak betul, nak dikawenkan dengan anak org..ahahaha...rupernye aku la menantu yang sebenarnya...

hopefully,semalam i lulus ujian ye my MIL...

tp, tunangku ade berbisik..."sepatutnya sayang tak leh amik port pasal preparation belah abg..dah tak suprise,kan?"
hmm...betol gak..aku dah tau kaler ape cadar nanti..tak suprise ar..

anyway...i am so enjoying myself..yuuhuuu...

No comments: