Tuesday, September 15, 2009

aku nk kawen dah

Ada lagi brape hari ek?
Ntah..lost in count...less than 20days i guess..

3rd October 2009

mak andam = checked
hantaran = checked (extra 2 dulang - belom)
pelamin = checked
goodie bag = checked
baju nikah = checked
p.a system = belom
tudung nikah = belom
bilik pengantin = sedang diusahakan

OK...talking about bilik pengantin...
Aku dah cat kaler pink..tp side kepala katil belom.still thinking samada nk letak kaler ribena tu atau sama je pink...
Perabot - aku pakai yg sedia ada jek.
Kelambu pengantin - mama dah tempah jahit
Cadar - kena beli lain ar.skali terbeli king size.mana muat...hadooii laa..

Hmmphh..sebenarnya aku sgt stress dengan preparation kenduri aku ni. Terasa mcm semua benda aku setle sendirik. Seb baik adam ade...dia je yg nolong banyak..
Mama sebok dengan cucu baru dia. Budak tu pon asik melalak je. Tp aku tak marah dia,tp aku hangin giler dengan mak bapak dia yg bangang cam shial tu..hisy,geram aku.
Khemah, bahan masak sume aku rasa tak setle lagik..tp aku malas nk tnya mama.lantak lah..kang tanya lebih kang nmpak aku push sgt..
Ape nk jd,jadi je lah...yg penting aku buat mana part aku jek...stress siut..
Budget pon mcm dah lari giler ni...
Ntah lah..yg penting aku yakin nk buat benda baik ni mesti Allah permudahkan...aku usaha,tawakal & redha jek..

Seriously...i am excited but at the same time frust and fed up dengan preparation kawen aku ni..



tak tringin pon nk amik gambar preparation aku dan upload dalam blog ni.
i dont feel like doing it..

No comments: