Wednesday, April 7, 2010

tahun ke 28 : 7 April 2010

Selamat Hari Jadi..
Selamat Hari Jadi..
Selamat Haaaari Jadi,ibu..
Selaaamat Hari Jadi...
(sila baca dengan nada lagu birthday ye...)

Tahun yang ke 28 aku menikmati nikmat Tuhan atas mukabumi ini.
Dan tahun ini lebih bermakna dengan kehadiran baby dalam perut ni dan suami..walau pun sedeh sebenarnya dengan fakta dah bersuami tu, sebab suami takde kat sisi di kala aku imagine dapat birthday kiss di pagi hari...

Semalam, lepas jam 12 tengah malam...
aku rasa sedey sgt...
rasa lonely...
how i wish i have him by my side.

Thanx to all kawan2 yang ingt birthday aku today.
All the wishes from them yang buat aku msih tersenyum walau hati sedey..
Thanx..

Impian aku untuk birthday yang ke 28 ni...
Aku harap aku dan baby sehat dan selamat sampai dia dapat tgk dunia ni.
Aku juga berharap agar dipermudahkan segala urusan aku dan baby.
dan aku berdoa smoga Allah menunjukkan aku jalan yang plg baik utk hidup aku ni.
untuk suami ku, smoga kasih sayang dia pada aku tak pernah kurang walau sedikit sampai akhir hayat kami.
Amiiinn.

1 comment:

mizara said...

happy birthday my frenn..semoga sihat ..baby ko pon sihat same ...happy semua nye