Thursday, June 24, 2010

sakit hati...tp tak boleh sakit hati

Time pregnant ni mmg cepat betol nk naik angin.
Lebih2 lagi kat org tua yg satu ni...
Geram betol...byk sgt menipu nye...atau mgkin tak tipu,cuma tidak menyatakan yang sebenarnya secara jelas..
Tension betol aku...
Dia tu tua dan tak ensem pon..bila bercakap plak mesti ade je benda yang dikelepet..
Hisyyy...kalau la semua org sedar dia yg sebenarnya mcm mana...baru la org tau.
Aku ni je yang terpaksa bersabar... abaikan je ape yang dia katakan,wat tatau je walaupon aku sedar ape yg dia ckp tu tak leh pakai...cuma ambil yang baik dan abaikan yg sebaliknya.
Yelah..nama pon org tua...kdg2 ade juge yang betol dan baik dalam kata2 nasihat dia..

Positif side...at least dia mengajar aku utk lebih bersabar..
mmg Allah Maha Bijaksana dan Maha Sempurna..
tidak diciptakanNya sesuatu tanpa sia-sia.
Dan sememangnya Dia satu-satunya yang Maha Hebat..
tiada makhluk yang mampu menandingi Dia...
sepatutnya kita hanya mengagumi hanya Dia...alhamdulillah..

Suke..suke...aku masih mampu tersenyum...dalam amarah.. =)

No comments: