Tuesday, October 28, 2008

27 October..

Aku memang dah giler..
Semalam aku pegi jumpa dia.
Ntah datang dr mana kekuatan aku untuk bersemuka dengan dia.
Dan akhirnya harapan wujud lagi antara kami.
Dan buat kesekian kali aku merasa aku terlalu sellfish.
Apa yang aku lakukan ni?!!
Aku terlalu pandai menyakiti hati org lain.
Aku hanya ingin memuaskan hati sendiri.
Wat was i thinking????!!
I am so mad at myself! I am so damn stoopid..!!

Tapi,
aku bahagia..walau untuk dua hari ini.
Hujung mggu yang terlalu panjang dalam hidupku..
Hati aku memang masih ada dia.
Tak pernah padam nama dia dari hidop aku tak kira berapa kuat aku cuba membuangnya.
Terlalu byk angan-angan yang hadir dalam mimpi dan sedar ku.
Dan semestinya dia hero setiap babak yang indah itu.
Aku dah tak rasa serba salah..seolah-olah ape yang aku lakukan ini adalah jalan yang betol dan tepat..umpama terlalu nekad.
Cuma aku khuatir hati yg rapuh ini bakal lerai lagi..
Lalu kerapuhan hati ini akan bakal melukakan hati nya...lagi.
Ntah lah..Aku berserah pada Tuhan..

Janji, aku mohon setahun lagi untuk melunaskan segala impian dia.
7hb Desember 2009.
Sejarah akan terukir lagi pada tarikh itu untuk menentukan milik siapa derita ini...

No comments: