Tuesday, October 21, 2008

Semalam

Aku terlalu sedeh semalam..
i cried but wth no tears...pelik kan?
Semalam aku dapat berbicara dengan dia : June.
Bertanya dari hati ke hati
Dia sabar orangnya, baik... pendapat aku sekadar berkenalan selama 2 jam.
Alhamdulillah.
Aku sudah mula menerima.
Td emel dia aku dah kosongkan..
Tunggu beberapa hari lagi untuk dia baca emel terakhirku.
Dan aku akan delete account keppeiyuzuyu tu.
No more memories.
Aku nk buang semuanya..semuanya..
Aku akan terus kan hidup..
After all, i've made the decision long time ago.
So nothing to be frusted or regret about.
i need to move on...dan aku dah tetapkan pilihan hati aku.
Biarlah...aku pasrah dan redha atas semua yang tertulis buat ku.
Kalau cikin nak marah,biarkan dia...
Aku akan tetap dengan pilihan ni.
Coz i love him completely now..

No comments: