Thursday, October 30, 2008

cinta ini..


Aku hadir dalam hidup dia untuk kali kedua..atas pilihan aku sendiri.
Perlukah aku menghilang lagi?
Aku buntu kerna aku tak mampu lagi melukakan hati dia.
Cukuplah slama ini aku berlaku terlalu jahat dan kejam..
Tp june mengirimkan emel ini kepada ku :

"I HAVE MAKE THE DECISION...I WILL NOT LEAVE HIM...COZ I REALLY LOVE HIM...
NEED YOUR HELP...STICK WIT UR PROMISE...U WILL DISAPPEAR AGAIN..NO MORE MIZAN...
PRAY FOR US...HOPE U WILL UNDERSTAND WHAT I HAVE DONE..SORI 4 EVERYTHING..
HOPE UR LIFE WILL BE MORE SUCCESS...NO MATTER WHAT HAPPENED U WILL BE MY FRENZ.."


Sekarang hati yang sedia lerai ini telah semakin rapuh.
Hampir menjadi debu yang akan berterbangan ditiup angin..bila-bila masa lagi.
Kenapa perlu june hadir?
Benarkah ungkapan cinta dari dia itu setulus hati?
Kata dia.. 40% telah milik June..Cinta ini telah dicemari...

Kini..Segalanya tak lagi seindah anganku.
Ohw...aku letih..teramat letih..
Aku ingin meninggalkan dia skali lagi demi insan tegar bernama June.
Tp mampukah dia menghadapi kenyataan ini?
Aku tak sanggup melukakan hati nya lagi...tak sanggup..teramat.
Apakah mungkin keputusan yang bakal ku ambil ini akan menjadi penyesalan maha hebat dikemudian hari nanti?
Aku tak mahu... Tolong daku...

No comments: